Jak mogę zwrócić towar?

Jeśli w jakikolwiek sposób jesteś niezadowolony z towaru, w naszym sklepie możesz dokonać zwrotu towaru do 14 dni od daty wystawienia dokumentu sprzedaży (Dokument ten jest zawsze wystawiony w dniu nadania kuriera).

Zwrotowi towaru podlegają towary w stanie nienaruszonym - bez śladów użytkowania, niezabrudzone oraz nie uszkodzone. Nie podlegają mu natomiast preparaty, suplementy, oraz ze względów sanitarnych artykuły związane z trzodą lub/i dezynfekcją.

Jak zwrócić produkt?

1. Wyślij do nas informację o chęci zwrotu adres e-mail pigsin@wp.pl. 

2. W wiadomości załącz takie informacje jak: Imię i Nazwisko, Numer Zamówienia, Nr telefonu, Numer paragonu/faktury, Nr konta na który mają być zwrócone środki

3. Nasz przedstawiciel może Cię poprosić o potwierdzenie stanu produktów, poprzez prośbę o przesłanie zdjęć

4. Zapakowany i zabezpieczony produkt odeślij na adres:

Pig-Sin Sklep Stacjonarny

Pustkowie 34A,

63-500 Ostrzszów

5. W dniu odebrania przez nas przesyłki otrzymasz informację mailową potwierdzającą dostarczenie zwrotu do naszego sklepu.

6. Zwrot należności za odesłany produkt zostanie przesłany na podany wiadomości numer konta bankowego w ciągu 14 dni roboczych od dnia wysłania do Ciebie maila potwierdzającego otrzymanie przesyłki.

Konsument/Kupujący pokrywa wszelkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszt nadania, opakowania, zabezpieczenia)