Towar Uszkodzony

W przypadku gdy zostanie zauważysz podczas dostawy, że towar jest uszkodzony:

  • Spisz protokół szkody z kurierem, który dostarczył towar. Jeżeli kurier odjechał, a posiadasz jego numer telefonu - zadzwoń na numer kuriera. Zaś Jeśli takowego nie posiadasz zadzwoń na infolinię firmy kurierskiej
  • Wyślij zdjęcia uszkodzenia na nasz adres e-mail: pigsin@wp.pl
  • Tytuł wiadomości: Reklamacja zamówienia [nr zamówienia]
  • W wiadomości koniecznie podaj dane adresowe, nr telefonu. Pamiętaj także o podaniu numeru dokumentu (paragonu bądź faktury). Możesz też zamiast tego wysłać zdjęcie dokumentu. Reklamacja, która nie zawiera nr zamówienia ani dokumentu zakupu - nie może zostać rozpatrzona.

Niekompletne Zamówienie

Jeżeli w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś towaru:

  • Sprawdź, czy został uwzględniony na dokumencie zakupu (paragonie bądź fakturze)
  • Wyślij zgłoszenie o brakującym towarze na nasz adres e-mail: pigsin@wp.pl. Możesz zrobić to również telefonicznie dzwoniąc na numer +48 691 396 254.
  • Przy zgłoszeniu mailowym:
    • Tytuł wiadomości: Niekompletne zamówienie [nr zamówienia]
    • W wiadomości koniecznie podaj dane adresowe, nr telefonu. Pamiętaj także o podaniu numeru dokumentu (paragonu bądź faktury). Możesz też zamiast tego wysłać zdjęcie dokumentu. Reklamacja, która nie zawiera nr zamówienia ani dokumentu zakupu - nie może zostać rozpatrzona.

    Inny Powód Reklamacji

    Ten typ reklamacji rozpatrywany jest indywidualnie w zależności od jej typu. Procedura reklamacji:

    • Wyślij zgłoszenie reklamacji na nasz adres e-mail: pigsin@wp.pl
    • Tytuł wiadomości: Reklamacja zamówienia [nr zamówienia]
    • W wiadomości koniecznie podaj powód reklamacji, dane adresowe, nr telefonu. Pamiętaj także o podaniu numeru dokumentu (paragonu bądź faktury). Możesz też zamiast tego wysłać zdjęcie dokumentu. Reklamacja, która nie zawiera nr zamówienia ani dokumentu zakupu - nie może zostać rozpatrzona.
    • Pamiętaj aby zamieścić również zdjęcia towaru. Ślady użytkowania w niektórych przypadkach, mogą być powodem do odrzucenia reklamacji

    Po otrzymaniu wiadomości postaramy się możliwie najszybciej rozwiązać problem. Zwykle trwa to ok. 3 - 5 dni roboczych