Towar Uszkodzony
W przypadku gdy zostanie zauważysz podczas dostawy, że towar jest uszkodzony:
- Spisz protokół szkody z kurierem, który dostarczył towar. Jeżeli kurier odjechał, a posiadasz jego numer telefonu - zadzwoń na numer kuriera. Zaś Jeśli takowego nie posiadasz zadzwoń na infolinię firmy kurierskiej
- Wyślij zdjęcia uszkodzenia na nasz adres e-mail: pigsin@wp.pl
- Tytuł wiadomości: Reklamacja zamówienia [nr zamówienia]
- W wiadomości koniecznie podaj dane adresowe, nr telefonu. Pamiętaj także o podaniu numeru dokumentu (paragonu bądź faktury). Możesz też zamiast tego wysłać zdjęcie dokumentu. Reklamacja, która nie zawiera nr zamówienia ani dokumentu zakupu - nie może zostać rozpatrzona.
Niekompletne Zamówienie
Jeżeli w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś towaru:
- Sprawdź, czy został uwzględniony na dokumencie zakupu (paragonie bądź fakturze)
- Wyślij zgłoszenie o brakującym towarze na nasz adres e-mail: pigsin@wp.pl. Możesz zrobić to również telefonicznie dzwoniąc na numer +48 691 396 254.
- Przy zgłoszeniu mailowym:
- Tytuł wiadomości: Niekompletne zamówienie [nr zamówienia]
- W wiadomości koniecznie podaj dane adresowe, nr telefonu. Pamiętaj także o podaniu numeru dokumentu (paragonu bądź faktury). Możesz też zamiast tego wysłać zdjęcie dokumentu. Reklamacja, która nie zawiera nr zamówienia ani dokumentu zakupu - nie może zostać rozpatrzona.
Inny Powód Reklamacji
Ten typ reklamacji rozpatrywany jest indywidualnie w zależności od jej typu. Procedura reklamacji:
- Wyślij zgłoszenie reklamacji na nasz adres e-mail: pigsin@wp.pl
- Tytuł wiadomości: Reklamacja zamówienia [nr zamówienia]
- W wiadomości koniecznie podaj powód reklamacji, dane adresowe, nr telefonu. Pamiętaj także o podaniu numeru dokumentu (paragonu bądź faktury). Możesz też zamiast tego wysłać zdjęcie dokumentu. Reklamacja, która nie zawiera nr zamówienia ani dokumentu zakupu - nie może zostać rozpatrzona.
- Pamiętaj aby zamieścić również zdjęcia towaru. Ślady użytkowania w niektórych przypadkach, mogą być powodem do odrzucenia reklamacji
Po otrzymaniu wiadomości postaramy się możliwie najszybciej rozwiązać problem. Zwykle trwa to ok. 3 - 5 dni roboczych